Irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuaren 10.etik 13.era bitarteko artikuluetan, sektore publikoko webguneen eta gailu mugikorrentzako aplikazioen irisgarritasunari buruzkoak, honako komunikazio- eta erreklamazio-mekanismo hauek dituzu aplikazioaren esparruan erabiltzeko. irisgarritasun-adierazpen honen webguneak:

  • KOMUNIKAZIOAK: 10.2.a) artikuluaren arabera, WEBeko irisgarritasun-baldintzak ez betetzea edo edukietara sartzeko zailtasunak salatu nahi badituzu, edo iradokizunak eta hobekuntzak egin nahi badituzu, honako bi modu hauetan egin dezakezu.:
    • Behean adierazitako estekan klik eginez, idatzi “Web Erabilerraztasuna” testua gaiaren eremuan, eta testu eremuan aipatzen den orrialdea(k) (url) zehaztu behar duzu, ez-betetzea edo sartzeko zailtasuna adieraziz. edukia, edo aipatutako orrialdearen iradokizunak eta hobekuntzak. Ekintza hau burutzeko, egin klik esteka honetan.
    • contactando telefónicamente a través del número de teléfono 060.
  • KEXAK: 10.2.b) artikuluaren arabera, errege dekretu honen aplikazio-eremutik kanpo geratzen diren edukiei buruzko informazioa eskatu nahi baduzu, bere 3. artikuluaren 4. atalaren arabera. (ikusi esteka) , edo neurrigabeko zama ezartzeagatik salbuetsita daude, edo webgune honen irisgarritasunari buruzko kexak egin nahi dituzu, egin klik esteka honetan informazio gehiago lortzeko (ikusi esteka).
  • ERREKLAMAZIOAK: 13. artikuluaren arabera, aurretik egindako kexa bati buruzko erreklamazioa aurkeztu nahi baduzu, bai baztertzeko arrazoiak ezagutu eta aurka egiteko, bai hartutako erabakiarekin ados ez egonez gero neurri egokiak har ditzaten eskatzeko. Erantzunak eskatutako baldintzak betetzen ez dituela uste duzun arrazoiak, edo epearen barruan kexaren erantzunik jaso ez duzulako, egin klik esteka honetan informazio gehiago lortzeko. (ikusi esteka).