WEB IRISGARRITASUNARI BURUZKO ERREklamazioak

Irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuaren 13. artikuluan ezarritakoaren arabera, webguneen eta gailu mugikorrentzako aplikazioen irisgarritasunari buruzkoa, sektore publikoan, erreklamazio prozedura abiarazi dezakezu:

13.1 artikulua. Behin informazio eskuragarria lortzeko eskaera edo kexa egin ondoren, ezetsi egin bada, hartutako erabakia adosten ez bada, edo erantzunak 12.5 artikuluan aurreikusitako baldintzak betetzen ez baditu, interesdunak erreklamazioa hasi ahal izango du ezagutzeko eta aurka egiteko. ezesteko arrazoiak, hartutako erabakiarekin ados ez egonez gero neurri egokiak har ditzaten eskatzea, edo erantzunak eskatutako baldintzak betetzen ez dituela uste izan duten arrazoiak azaltzea.

Era berean, erreklamazioa abiarazi ahal izango da, aurkeztutako kexa bati erantzunik eman gabe hogei egun balioduneko epea igaro bada.

Erreklamazio hau egiteko, urrats hauek jarraitu behar dituzu:

Lehenik eta behin, deskargatu behar duzu orrialde honen amaieran eskuragarri dagoen Web erabilerraztasunaren kexa-instantzia txantiloia, DESKARGAK atalean, eta bete.

Webaren irisgarritasunari buruzko erreklamazio-eredua behar bezala beteta, Zerbitzuen Kalitate eta Berrikuntzako Zuzendariordetza Nagusira, DIR3 EA0019193 kodea, bidali ahal izango da, adierazitako bi moduetan:

■ Erregistro elektronikoaren bidez, dagoen prozeduraren bidez (ikusi esteka) Barne Ministerioaren egoitza elektronikoan (Zurtagiri Digitala edukitzea eta sinadura elektronikoa egiteko gai izatea Java applet edo AutoSinadura aplikazioa erabiliz).

 ■ Edo pertsonalki bidez izena emateko laguntza bulegoen sarea, paperezko formularioa aurkeztea.

Erreklamazio honen ebazpenaren aurka administrazio-baliabide egokiak aurkeztu ahal izango dira, 2015eko urriaren 1eko 39/2015 Legearen 112. artikuluan xedatutakoaren arabera..

Descargas

  • 74 KB8/24/22